Xəbər lenti
24/09/2020 [10:49]:
“Yoxsa erməni qadınlarının gülləsini gül kimi qəbul etməliyik?!”
24/09/2020 [10:41]:
İlham Əliyev İsveç səfiri ilə görüşdü - FOTO
24/09/2020 [10:39]:
“Məşğulluğa Dəstək Layihəsi” üzrə müraciətlərin qəbuluna başlanılıb
24/09/2020 [10:35]:
Naxçıvanda manqa komandirləri ilə təlim toplantısı keçirilib - FOTO/VİDEO
24/09/2020 [10:33]:
"Jurnalistika sahəsində savadlı və yeniliklərə açıq kadrlar hazırlamaq ali məqsədimizdir"
24/09/2020 [10:32]:
"Rusiya bundan imtina etməsə Azərbaycanda Türkiyənin hərbi bazaları yaradılmalıdır..."
24/09/2020 [10:28]:
Gənc yazarın şeir kitabı çap olunub
24/09/2020 [10:28]:
Gücümüz Birlikdədir!
24/09/2020 [10:22]:
Dağıstanda həbs olunan azərbaycanlılarla bağlı açıqlama
24/09/2020 [10:22]:
9 dəfə ölüb-dirildi - idmanla məşğul olacağına söz verdi...-FOTO
24/09/2020 [10:19]:
Sentyabrın 26-dan ali məktəblərin boş qalan yerlərinə ixtisas seçimi aparılacaq
24/09/2020 [10:17]:
Ana iki azyaşlı uşağının əxlaqsız görüntüsünü çəkib, sosial şəbəkədə paylaşdı - VİDEO
24/09/2020 [10:06]:
Türkiyədən sonra Azərbaycanın yanındakı ölkə - Pakistana nə qədər yaxınlaşaq...
24/09/2020 [09:56]:
Sabahdan ali məktəblərə daxil olan şəxslərin qeydiyyatı başlayır
24/09/2020 [09:39]:
Hafiz Hacıyev partiyanın ehtiyatda olan zabitləri ilə görüşüb
24/09/2020 [09:36]:
Ziyalılardan Nuru Paşaya abidə qoyulması ilə bağlı prezident İlham Əliyevə MÜRACİƏT...
24/09/2020 [09:29]:
Dünyada koronavirusa yoluxanların sayı 32 milyonu keçdi - STATİSTİKA
24/09/2020 [09:27]:
Səməd Vurğun 50 yaşında ölməyibmiş – Filosof yazır...
24/09/2020 [09:19]:
Müdafiə Nazirliyi cəbhədəki vəziyyətlə bağlı məlumat yaydı
24/09/2020 [09:18]:
Buzlar əridi, 76 il əvvəl qəzaya uğrayan təyyarə üzə çıxdı - FOTO
24/09/2020 [09:14]:
Alimlər koronavirusun Parkinson xəstəliyi ilə bağlılığını aşkarladılar
24/09/2020 [09:12]:
Ceyhun Bayramov Gürcüstana rəsmi səfərə yola düşüb
24/09/2020 [08:47]:
Putinin Lukaşenkonu təbrik edib-etməyəcəyi  bilinmir... -RƏSMİ
24/09/2020 [08:29]:
"Kiməsə trolluq etmək əvəzinə bu istiqamətdə iş aparılmalıdır..."
24/09/2020 [08:09]:
AMEA-da qalmaqal: Professorun açıqlamaları akademiyanı lərzəyə gətirdi + VİDEO
24/09/2020 [07:40]:
Peyğəmbər(ə.s.) məscidinin günbəzindəki  mübhəm qapının sirri açıldı...-FOTOLAR
24/09/2020 [07:04]:
"Minnət, riya və digər mənfiliklərlə yaxşı əməllərimizin yanmasına imkan verməyək..."
24/09/2020 [01:11]:
Bakıda qadın əri tərəfindən bıçaqlandı
23/09/2020 [23:47]:
Xalqın səsini alan qorxaqcasına gizli andiçmə keçirərmi?
23/09/2020 [23:47]:
Ali təhsil müəssisələrinə qəbul nəticələri elan olunub
23/09/2020 [22:54]:
“Münaqişəsinin yeganə həll yolu torpaqların erməni işğalından azad olunmasıdır” - VİDEO
23/09/2020 [22:53]:
Obama sosial şəbəkədə telefonunun nömrəsini paylaşdı
23/09/2020 [22:46]:
İqtisadiyyat Nazirliyi 225 sahibkarlıq subyektində pozuntular aşkarladı
23/09/2020 [22:33]:
İlk elektrik “QAZel”i təqdim olundu
23/09/2020 [22:28]:
"Ordu quruculuğunun gücləndirilməsi üçün növbəti ilin büdcəsində ciddi artım nəzərə alınıb"
23/09/2020 [22:25]:
"Onlar "Qarabağ"ın əvəzinə "Arsax" sözü işlədir və anlamırlar ki, bu söz də türk mənşəlidir"
23/09/2020 [22:13]:
“Həmzə” diviziyasının komandiri Azərbaycana gələcəkləri ilə bağlı xəbəri təkzib etdi
23/09/2020 [22:12]:
İki filin dueli ölümlə nəticələndi - VİDEO
23/09/2020 [21:52]:
Özünü İsa Peyğəmbər elan edən şarlatanın 30 illik səltənəti bitdi - FOTO
23/09/2020 [21:44]:
Bu gün “Şöhrət” ordenli Xalq artistinin doğum günüdür
23/09/2020 [21:27]:
"Belə bir “qonşu”ya 30 ilə yaxın dözən Azərbaycan daha nə etməldir?"
23/09/2020 [21:25]:
Sahilə çıxan balina sayı həyəcanverici həddə çatdı - 300-ü öldü...
23/09/2020 [21:16]:
Azərbaycanda nazir erməni gözəlçəsinin gecə təklifini rədd edib kabinetindən qovdu...
23/09/2020 [21:01]:
QHT Şurası haqqında böhtan yayan saytlar məhkəməyə veriləcək
23/09/2020 [20:56]:
Ehtiyatda olanların təlim toplanışı ruh yüksəkliyilə qarşılanıb
23/09/2020 [20:52]:
Bu gün şəhid şairin doğum günüdür...
23/09/2020 [20:43]:
Moderator.az ermənilərin azərbaycan və rus dillərində saxta xəbərlərini ifşa edir...
23/09/2020 [20:43]:
Silahlı hücuma məruz qalan ata uşaqlarını qorumaq üçün canını heçə saydı - VİDEO
23/09/2020 [20:30]:
Arvadının yuxuda gördüyü bütün heyvanları satın aldı - MARAQLI
23/09/2020 [19:51]:
91 yaşlı müəllimin dərs sevgisi maraqla qarşılandı - Yarım əsr əvvəlki tələbələri belə izlədi...+ VİDEO
23/09/2020 [19:21]:
"Mafiyalaşmaqda Ramiz Mehdiyevin böyük rolu var" - VİDEO
23/09/2020 [18:56]:
"Nə yaxşı ki, o rolu Fəxrəddin oynayıb, o, həqiqətən də bir Zaurdur...”
23/09/2020 [18:44]:
İlham Əliyev: “Azərbaycanda neft insanların rifahına, ölkəmizin inkişafına xidmət göstərir”
23/09/2020 [18:43]:
QDİƏT XİN başçılarının qeyri-formal görüşü keçiriləcək
23/09/2020 [18:40]:
“AzGold” MMC-nin rəhbəri həbs edilib
23/09/2020 [18:38]:
"Əgər Lavrov beynəlxalq hüquqa hörmət edirsə, bilməlidir ki..."
23/09/2020 [18:30]:
3 şəhərimiz UNESKO-nun şəbəkəsinə üzv seçildi
23/09/2020 [18:26]:
Prezident İlham Əliyev və Mehriban Əliyeva Balaxanıda aparılan abadlıq işləri ilə tanış olublar - YENİLƏNİB-1
23/09/2020 [18:15]:
Pərvin Abiyevanın müəllimi ondan danışdı: “Bilmirəm indi nə edir, nə işlə məşğuldur”
23/09/2020 [18:03]:
Azərbaycanda vaksinlər ilk kimlərə vurulacaq? - Açıqlama
23/09/2020 [18:00]:
Daha 7 şagirddə koronavirus aşkarlanıb
23/09/2020 [17:26]:
BDU ölkədə təhsil islahatlarının həyata keçirilməsində önəmli rol oynayır
23/09/2020 [17:21]:
Azərbaycanda daha 146 yeni yoluxma faktı qeydə alınıb
23/09/2020 [17:17]:
Fəzail Ağamalı yüksək bal toplayan tələbələrlə görüş keçirdi - FOTO
23/09/2020 [17:12]:
"Bu günədək 100-dən çox zabit və əsgər yüksək texnologiyalı protezlərlə təmin olunub"
23/09/2020 [17:03]:
“Ordumuz üçün fərqi yoxdur ki, Qarabağdakı kimdir–Livan ermənisi, Paşinyanın arvadı, yoxsa digər biri”
23/09/2020 [17:00]:
Kamran Əliyev şəhid olan prokurorluq əməkdaşların ailə üzvləri ilə görüşüb - VİDEO
23/09/2020 [16:56]:
Mətbuat Şurasının Şikayətlər üzrə Komissiyasının iclası keçirilib
23/09/2020 [16:45]:
Kartofu da, kokaini də xaricdən alırıq...
23/09/2020 [16:40]:
“Azərbaycan sərhəddə də, danışıqlarda da mövqelərini möhkəmləndirib”-Erməni siyasətçi...
23/09/2020 [16:39]:
Xalq artisti onları mikrob adlandırdı: “Bu tənqidləri sifarişlə yazırlar...”
23/09/2020 [16:33]:
TƏBİB: Azərbaycanda əhalinin 10 faizi üçün çoxtərəfli formatda vaksinlər əldə edilməsi razılaşdırılıb
23/09/2020 [16:32]:
Ramin Bayramlı: "Ölkəmizdə koronavirusla mübarizəyə dair effektiv tədbirlər öz nəticəsini verib"
23/09/2020 [16:31]:
İlham Əliyev: “İkinci mərhələ Bibiheybət qəsəbəsinin abadlaşdırılmasıdır”
23/09/2020 [16:28]:
Prezident: “Hər qəsəbədə aparılan abadlıq işləri yerli sakinlərlə də müzakirə olunsun”
23/09/2020 [16:26]:
“Vaksinlərin Azərbaycanda istehsalı mümkün görünmür” - TƏBİB rəsmisi
23/09/2020 [16:19]:
“Savaşda qələbəni təmin edən əsas faktor gözlənilməzlikdir, buna diqqət yetirməliyik”
23/09/2020 [16:00]:
"Bu, Ermənistan rəhbərliyinin yeni təcavüzkar niyyətini açıq şəkildə nümayiş etdirir"
23/09/2020 [15:50]:
Quzanlıda ilk yardım təlimləri başladı - FOTOLAR
23/09/2020 [15:49]:
Şəbnəm Tovuzlunun erotik dərdi...
Bütün arxiv bir sırada
06/12/2019 [14:25] - Cəmiyyət - ( 1744 dəfə baxılıb)

"Beynəlxalq yüklərin ən sərfəli marşurutla və ən münasib tariflərlə daşınması şansları məhz bizdədir"



Ölkəmizin nəqliyyat sektorunun bu mühüm sahəsində son bir neçə il ərzində Prezident İlham Əliyevin bilavasitə təşəbbüsü ilə uğurla reallaşdırılan nəhəng layihələr birmənalı şəkildə Azərbaycan dəmir yolları sistemində inqilabi bir dönüşə səbəb oldu.

Ölkə Prezidentinin kadr islahatları çərçivəsində Cavid Qurbanovu Azərbaycan Dəmir Yolları Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin rəhbərliyinə gətirilməsindən sonra bu sahə yeni inkişaf mərhəlləsinə qədəm qoydu. Dəmir yolları sistemində son bir neçə ildə dövlət başçısının təşəbbüsü və şəxsi nəzarəti altında həyata keçirilən nəhəng quruculuq işləri Azərbaycanda aprılan islahatları hər vəchlə qaralamaq, onları özlərinin kirli “baxış bucaqları” altında görmək istəyənlərə tutarlı bir cavabdır. Belələrinin konkret rəqəmlərdə ifadə olunan əlahəzrət faktlar qarşısında susmaqdan başqa çarələsi yoxdur.

Bu gün ölkə iqtisadiyyatının qeyri-neft sektorunun nəqliyyat bölümü və onun aparıcı biri istiqaməti olan dəmir yolları sistemində aprılan islahatlar bu sahənin simasını əsaslı şəkildə dəyişə bildi.

Ölkənin nəqliyyat sektorunun aparıcı sahəsi olan dəmir yolları sistemində belə genişmiqyaslı islahatları şərtləndirən əsaslar hansılardır? Nə üçün Prezident İlham Əliyev nəqliyyat sektorunun bu sahəsinə bu qədər diqqət yetirir və bu sahənin ən qısa zaman kəsiyində beynəlxalq standartlar səviyyəsində yenidən qurulmasını hədəfləyir? Cavab çox sadədir. Azərbaycanın Şimal - Cənub və Şərq – Qərb istiqamətində beynəlxalq yükdaşımaların ən uğurlu mərkəzlərindən birinə çevrilməsi üçün avtomobillə daşımalardan 40%-ə qədər ucuz başa gələn dəmir yolu ilə daşımaların beynəlxalq standartlar səviyyəsində təşkil edilməsi olduqca vacibdir. Beynəlxalq yüklərin ən sərfəli marşurutla və ən münasib tariflərlrlə daşınması şansları məhz bizdədir və Ölkə Başçısı bu şansların reallaşdırılmasına çalışır. Eyni zamanda Prezident vətəndaşlarımızın rahatlığını təmin etmək üçün ölkə daxilində dəmir yolu ilə sərnişin daşımaların beynəlxalq standartlar səviyyəsində təşkil olunmasını istəyir.

Son bir neçə ildə dəmir yolları sahəsində aparılan islahatların nəticələri artıq beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən yüksək dəyərləndirilir. Davos Dünya İqtisadi Forumu Azərbaycanda dəmir yollarının keyfiyyəti ilə bağlı hesabatda göstərib ki, Azərbaycan dəmir yollarının səmərəliliyi baxımından dünyada 12-ci, dəmir yollarının keyfiyyətinə görə isə 34-cü yerdədir.

Bəs son illərdə nəqliyyatın bu sahəsində bu qədər uğuru şərtləndirən hansı işlər görülüb?

2017-ci il oktyabrin 30-da açılmış Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti qədim İpək Yolunun polad magistrallar üzərində bərpası demək idi. Ümumi uzunluğu 846 kilometr olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin 504 kilometrlik hissəsi Azərbaycanın, 263 kilometri Gürcüstanın, 79 kilometri isə Türkiyənin ərazisindən keçir. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu Mərkəzi Asiya ölkələrinin - Türkmənistan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan və Tacikistan, həmçinin Əfqanıstanın Avropa və dünya bazarlarına çıxışını asanlaşdıracaq bir yoldur. Gələcəkdə Avropa və Asiya ölkələrinə məxsus yüklərin bu dəmir yoluna cəlb edilməsi hər iki istiqamətdə multimodal daşımaların həcmini artıracaq. Yolun üçüncü istismar ilində 3-5 milyon ton, beşinci istismar ilində 6-8 milyon ton yük, bundan sonra isə hər il 3 milyon sərnişin və 17 milyon ton yük daşınacağı nəzərdə tutulur. Keçən il bu yolla təqribən 300 min tona yaxın yük daşınmışdır və biz indi bu sahədə təkcə Asiya ölkələrindən gələn yüklərlə kifayətlənmirik, eyni zamanda, bəzi Avropa ölkələrinin bu yoldan istifadə etməsi artıq reallığa çevrilib. Biz Çindən konteyner qatarları qəbul etməyə başlamışıq və artıq Çin-Qazaxıstan-Azərbaycan-Avropa dəhlizi fəaliyyət göstərir.
Ölkəmizin önəm verdiyi beynəlxalq nəqliyyat layihələrindən biri də “Şimal-Cənub” Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizidir. “Şimal- Cənub” Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin yaradılması tarixi bir hadisədir. Bu dəhliz Şimali Avropanı Cənub-Şərqi Asiya ilə birləşdirir. Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi layihəsi çərçivəsində Azərbaycan tərəfi öz üzərinə düşən vəzifələri artıq yerinə yetirib. Astara stansiyasından İran İslam Respublikası dövlət sərhədinə qədər 8,3 km dəmir yolu çəkilib və Astara çayı üzərində dəmir yolu körpüsü tikilib. Eyni zamanda İran Astarasında 35 hektar ərazidə dəmir yolu stansiyası və yüklərin boşaldılması üçün terminallar inşa olunur. Proqnozlar göstərir ki, tam gücü ilə fəaliyyət göstərəcəyi təqdirdə "Şimal-Cənub" beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi Avropa ölkələrinin, Rusiyanın, Orta Asiya və Qafqaz regionlarının Fars körfəzi və Hindistana çıxışına, Xəzəryanı ölkələrin Qara dəniz limanları ilə ticarət əlaqələrinin intensivləşdirilməsinə şərait yaradacaq. "Şimal-Cənub" Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin digər marşrutlarla müqayisədə əsas üstünlüyü tranzit məsafəsinin və tranzit vaxtının üç dəfəyə qədər az olmasıdır. Əgər dəniz yolu ilə daşımalar zamanı yüklər İran körfəzi və Hind Okeanı, Süveyş kanalı, Aralıq Dənizi, Baltik Dənizindən keçərək Helsinki şəhərinə 45-60 günə çatırsa, bu dəhliz vasitəsilə daşımaların müddəti 20-25 gün təşkil edəcək. 2018-ci ildə "Şimal-Cənub" dəhlizi ilə daşınan yüklərin həcmi 8 dəfə, bu ilin 9 ayında isə 70 faiz artmışdır.

Cənub-Qərb Nəqliyyat Dəhlizinin fəaliyyətə başlaması istiqamətində görülən işlər də təqdirəlayiqdir. Bu dəhliz İran, Azərbaycan, Gürcüstan, Ukrayna vasitəsilə Hindistandan Avropaya və əks istiqamətdə yüklərin daşınmasında vaxt itkisini azaldır. İkin hesablamalara əsasən Cənub-Qərb dəhlizi ilə yük daşımalarını 7 gün ərzində həyata keçirmək mümkün olacaqdır.

Azərbaycan ərazisindən keçən beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərinin inkişafı, onların çoxşaxəli olması və marşrutlarda iştirakçı dövlətlərin sayının hər il artması, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC yükdaşıma coğrafiyasını genişləndirir. Bu yaxınlarda “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC ““Transsibir Daşımaları üzrə Əlaqələndirmə Şurası” Beynəlxalq Assosiasiyası” nın üzvü seçilib. Bununla da ADY, uzaq Sibirdən yüklərin Türkiyəyə, Aralıq dənizi sahili ölkələri və digər istiqamətdə nəqlinə başlayıb.

Beynəlxalq və regional nəqliyyat dəhlizlərinin gələcəkdə normal fəaliyyət göstərməsini və Azərbaycan üzərindən yük axının dəfələrlə artmasını təmin edə biləcək əsas işlərdən biri də yerli dəmir yollarının yenidən qurulması, əsaslı təmiri və dəmir yolu parkının yenilənməsidir. 2015-2019 illər ərzində “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC tərəfindən 841,7 km yollar və 875 dəst yoldəyişənlər əsaslı təmir olunmuş, 3101 ədəd yeni yük vaqonları, 32 ədəd yeni lokomotivlər alınmışdı.

Ölkə başçısı Azərbaycan Dəmir Yolları Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin qarşısında yaxın illərdə reallaşdırılması nəzərdə tutulan bir çox mühüm vəzifələr qoyub. Bunlardan biri də mövcud dəmir yolu xətlərinin yenidən qurulması və dəmir yolu şəbəkəsinin təkmilləşdirilməsidir.

Sumqayıt və Gəncədən sonra növbəti sürətli sərnişin qatarı Bakıdan Qəbələ istiqamətində hərəkət edəcək. Qəbələ artıq Azərbaycanın turizm mərkəzlərindən birinə çevrilib. Prezident İlham Əliyev bu ilin noyabr ayının 13-də “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin sədri Cavid Qurbanovu qəbul edərkən Qəbələ dəmir yolu ilə bağlı bu fikirləri səsləndirmişdi “ ... bu ilin 9 ayında Qəbələyə 150 min turist gəlmişdir. Ancaq söhbət otellərdə yerləşən turistlərdən gedir. Əgər fərdi qaydada evlərdə kirayədə qalan turistləri nəzərə alsaq, bu, əlavə 150 min olacaq. Yəni, 9 ayda Qəbələyə 300 min turist gəlib. Qəbələyə bir yol var – Şamaxı-Qəbələ yolu. O yol da artıq mənim göstərişimlə yenidən qurulacaq. Əlbəttə ki, bu yol artan turizm trafikini götürə bilməyəcək. Ona görə Ləkidən Qəbələyə dəmir yolunun çəkilməsi xüsusi əhəmiyyət daşıyır”. Qəbələ dəmir yolu xəttinin çəkilişini “əsaslandırmağa” çalışanlara bu faktlar tutarlı cavabdır.

Dəmir Yolları Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin reallaşdıracağı layihələrdən biri də ölkəmizin turizm mərkəzlərindən biri olan Qusar rayonundakı Şahdağ xizək kurortuna dəmir yolunun çəkilməsi və Bakı-Yalama xəttinin yeniləşdirilməsidir.

Azərbaycan Dəmir Yolları Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti indi Bakı dairəvi dəmir yolunun tikintisinin başa çatdırılması istiqamətində təxirəsalınmaz işlər görür. Yan yolları ilə birlikdə bu yolun ümumi uzunluğu 200 kilometrə yaxındır. Bu dəmir yolu Xırdalan şəhəri də daxil olmaqla, bütün Abşeronu birləşdirir. İndiyə qədər dəmir yolu üzrə işlərin 80 faizi, elektrik, rabitə və işarəvermə işlərinin isə 70 faizi artıq yerinə yetirilib, 11 yeni, modern stansiya tikilib, yol üzərində 18 piyada və 6 avtomobil keçidi inşa olunubdur.

Bakı dairəvi dəmir yolunun birinci hissəsində qatar Bakıdan çıxaraq Biləcəri, Xırdalan, Sumqayıt, oradan isə Novxanı, Fatmayi, Məhəmmədi, Zabrat-1, Zabrat-2, Zabrat-3, Sabunçu, Bakıxanov, “Koroğlu” istiqamətində hərəkət edərək sonda yenidən Bakıya dönüb dairəni qapadacaq. Hal-hazırda Bakı-Sumqayıt dəmir yolu ilə hər gün 12 min sərnişin daşınırsa, dairə tamamlanandan sonra bu yolla təqribən gündəlik 25-30 min sərnişin daşımaq mümkün olacaq ki, bu hər gün həmən marşurutla çalışan 500-ə qədər avtobusun əvəzlənməsi deməkdir. Sərnişinlərin bu yolla daşınması həm ekologiyanın qorunması və həm də onların vaxt itkisinin 2-3 dəfə azalması demək olacaq.

2018-ci ilin sonlarından Bakı-Gəncə sürətli sərnişin qatarının istismara verilməsi təkcə bu şəhərlər arasında deyil ,eyni zamanda həmin istiqamətdə yerləşən rayonlar arasında nəqliyyat əlaqələrini geşləndirmək məqsədini güdür. Bakı – Gəncə yolunda aparılacaq işlər yaxın vaxtlarda bu xətlə hərəkət edən qatarın sürətini saatda 140 km-ə qaldırmağa imkan verəcəkdir ki, bu da sərnişinlərə nəticə etibarilə Bakıdan Gəncəyə 3 saat ərzində yetişə ibilmək imkanı yaradacaq.

Azərbaycan Dəmir yollarında Prezident İlham Əliyevin bilavasitə rəhbərliyi altında aparılan bütün bu quruculuq işləri Azərbaycan iqtisadiyyatının qüdrətinin artmasına və büdcə daxilolmalarının çoxalmasına yaxşı zəmin yaradacaq. Bu isə öz növbəsində dövlət başçısının Azərbaycan vətəndaşının rifahının yaxşılaşması istiqamətində müəyyənləşdirdiyi strategiyanın yüksək səviyyədə reallaşdırılmasına imkan verəcək.

Fikrət Yusifov
Iqtisad elmləri doktoru, professor, “Ana Vətən” Partiyası sədrinin
sosial-iqtisadi məsələlər üzrə müavini

loading...
"Onlar "Qarabağ"ın əvəzinə "Arsax" sözü işlədir və anlamırlar ki, bu söz də türk mənşəlidir"
İki filin dueli ölümlə nəticələndi - VİDEO
Özünü İsa Peyğəmbər elan edən şarlatanın 30 illik səltənəti bitdi - FOTO
Sahilə çıxan balina sayı həyəcanverici həddə çatdı - 300-ü öldü...
Moderator.az ermənilərin azərbaycan və rus dillərində saxta xəbərlərini ifşa edir...
Aqro İnvest və İstehsalat MMC
N.Tusi adına Klinika

Siyasət
“Yoxsa erməni qadınlarının gülləsini gül kimi qəbul etməliyik?!”
Cəmiyyət
AMEA-da qalmaqal: Professorun açıqlamaları akademiyanı lərzəyə gətirdi + VİDEO
Maraqlı
"Nə yaxşı ki, o rolu Fəxrəddin oynayıb, o, həqiqətən də bir Zaurdur...”
Cəmiyyət
Xalq artisti onları mikrob adlandırdı: “Bu tənqidləri sifarişlə yazırlar...”
Siyasət
“Şərait yaranıb və torpaqlarımızı o murdarlardan təmizləmək lazımdır...”

Yazar
İlham İsmayıl
Xalqın səsini alan qorxaqcasına gizli andiçmə keçirərmi?
Seymur Əliyev
Beynəlxalq Sülh Günündə beynəlxalq aləmə qanlı mesaj...
Seymur Verdizadə
Kartofu da, kokaini də xaricdən alırıq...
Sultan Laçın
"Azərbaycanda qardaş Türkiyənin bayraqlarını endirənlər  “PKK”-çıdır, yoxsa!.."
Həftənin ən çox oxunanları
Dubay şeyxinə ərə getmiş Zeynəb Cavadlının mübhəm aqibəti... - FOTO + VİDEO
Atası azərbaycanlı olan general İrəvanda qızına toy etdi...-FOTOLAR+VİDEO
Nofəl Süleymanov Bəturə Hüseynovayla sevgili olub? - "İki ildir ki..." - AÇIQLAMA
“Paşinyan, ağıllı ol, əks halda Ermənistanın dövlət kimi varlığına son qoyula bilər...”
“Türkiyə Azərbaycanı hər zaman dəstəkləyib, lakin heç vaxt belə hazırlıq nümayişi olmamışdı"
10 minlik ordu Ermənistana girəcəkdi... - Xlopotov
"Azərbaycanda qardaş Türkiyənin bayraqlarını endirənlər  “PKK”-çıdır, yoxsa!.."
Ermənistana Gəncə mesajı: “Başınıza od yağdıracağıq!”
İngilis həkimlər qanda şəkəri endirməyin ən asan yolunu tapdı...-İSRAİL MEDİASI
"Əsgərlərimiz müharibənin başlamasını və onu əsir götürəcəkləri anı səbrsizliklə gözləyirlər"
Moderator.az-ın arxivi
Copyright©2020
"Moderator.az" MMC
Baş redaktor:
Zülfüqar Hüseynzadə
Saytda reklam, banner və digər işlər üçün əlaqə vasitələri:
Tel: 0502711225, Whatsapp: 0507440247